Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2010

ΠΩΣ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΑ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΜΟΥ !!!

 
   Το θέμα οι άντρες είναι κότες δεν έχει τελειώσει...σίγουρα ήταν πολύ ενδιαφέρον να ακούσουμε και την άλλη πλευρά παρολαυτά έχω πολλές απορίες οπότε σύντομα θα επανέρθω στο θέμα με κάποιες ερωτήσεις...... Ας ξεκινήσω ένα άλλο θέμα που με απασχολεί τον τελευταίο καιρό, το θέμα αλκοόλ ,γενικά με το αλκοόλ δεν έχω  και καμία ιδιαίτερη σχέση όταν πίνω αν πιω πολύ, έρχομαι στο τσακιρ κέφι , δεν μπορώ να περπατήσω ευθεία αλλά έχω επίγνωση των πράξεων μου....αυτό τουλάχιστον ίσχυε μέχρι τώρα. Τις δύο τελευταίες φορές όμως που ήπια με αποκορύφωση την τελευταία οι παρενέργειες ήταν διαφορετικές, δεν ζαλίστηκα ,μιλούσα φυσιολογικά, αλλά την άλλη μέρα δεν θυμόμουν πως έφτασα σπίτι από ένα σημείο και μετά μέσα στο μαγαζί δεν θυμάμαι τίποτα…παρεμπιπτόντως να ευχαριστήσω το ταξιτζή που με πήγε σπίτι μου ξέρω ότι τον πλήρωσα μου λείπουν 10 ευρώ (βέβαια μπορεί να μην κατάλαβε ότι ήμουν μεθυσμένη).....το κορυφαίο βέβαια που έκανα ήταν να φοράω ένα μπουφάν που δεν ήταν δικό μου και που δεν είχε και καμία σχέση με το δικό μου….αυτό το ανακάλυψα το πρωί !!!Και το πιο κορυφαίο είναι  πως ενημέρωσα ένα παιδί από την παρέα πως αυτό το μπουφάν που παίρνω δεν είναι μάλλον δικό μου αν περισσέψει κάποιο θα είναι το δικό μου...........το έψαξα λίγο στο ιντερνετ και βρήκα την εξής εξήγηση: Η αμνησία που προκαλείται από μία νύχτα κραιπάλης είναι η ένδειξη εγκεφαλικής δηλητηρίασης. Το επίπεδο του αλκοόλ στο αίμα πρέπει να ήταν πολύ υψηλό κι αυτό έπαιξε κακόγουστη φάρσα στους νευρώνες σου, αθώα θύματα της κατάχρησης που έκανες. Θυμήσου ότι κάθε μεθύσι προκαλεί εγκεφαλικό μακελειό και ο οργανισμός σου θα έπρεπε να σε καταγγείλει για γενοκτονία των νευρώνων σου. (πηγή:www.menshealth.gr)
Δηλητηρίασα λοιπόν τον εγκέφαλο μου.....ωραία ……….
Βρήκα κάποιες οδηγίες για να μην χάνουμε τον έλεγχο:
  • Να έχεις φάει πριν και κατά προτίμηση λιπαρές τροφές.
  • Πίνε αργά ειδάλλως ξαφνικά θα βρεθείς στο στάδιο της βαριάς μέθης χωρίς να περάσεις από τα προηγούμενα στάδια και το "πάρτυ" θα τελειώσει πριν καν αρχίσει για εσένα!
  • Όταν νιώσεις ευφορία (καλή διάθεση) που δεν είχες πριν είναι λάθος να συνεχίσεις να πίνεις για να τη διατηρήσεις. Έχε εμπιστοσύνη στον οργανισμό σου και στα μηνύματα που σου στέλνει. Είναι το κρίσιμο σημείο που πρέπει να σταματήσεις και το πιο αξιόπιστο! Ούτως ή άλλως θα παραμείνεις για αρκετή ώρα έτσι (μπορεί και χειρότερα) μέχρι να απορροφηθεί όλο το αλκοόλ από το στομάχι.
  • Πίνε πολλά νερά γιατί μπορεί να πάθεις αφυδάτωση.
  • Μην πίνεις διαφορετικά μεταξύ τους ποτά, μην "ανακατεύεις" δηλ. τα ποτά.
  • Μην οδηγείς ποτέ μεθυσμένος. Όπως κατάλαβες τα περισσότερα ατυχήματα τα παθαίνουν αυτοί που δεν έχουν πιει πολύ. Συνήθως τότε δημιουργείται στον καθένα η αίσθηση ότι μπορεί και να οδηγεί καλύτερα, γιατί όπως είπαμε στο πρώτο στάδιο η αυτοπεποίθηση τονώνεται. Μπορεί να τρέχει περισσότερο, να είναι πιο ριψοκίνδυνος την στιγμή που τα αντανακλαστικά του είναι μειωμένα. Εξάλλου, οι πολύ μεθυσμένοι δεν μπορούν να οδηγήσουν! Το πρόβλημα είναι με αυτούς που μπορούν ακόμα!
  • Απέφευγε να πίνεις όταν είσαι στεναχωρημένος.
  • Αν κάποιος φίλος σου χάσει τις αισθήσεις του απευθυνθείτε στον πλησιέστερο γιατρό. Πρέπει να είναι γυρισμένος στο πλάι για να μην πνιγεί από τον εμετό του.
Αν σας αφορά το θέμα διαβάστε το  σχετικό άρθρο που βρήκα !!!

Ελπίζω το πάθημα να μου  έγινε  μάθημα . ....αν θέλετε  μπορείτε να μου πείτε  και τι παρενέργειες έχει σε σας το αλκοόλ!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: